برخی از نمونه کارهای رنگ آمیزی شده با رنگ های مخصوص سیمان و بتن مایع اسید استین توسط مجریان همکار شرکت کوپل شیمی سپاهان

تصاویر زیر آبنما ها و سطوح سیمانی و بتنی را که به وسیله رنگ های مایع اسید استین بتن تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان رنگ آمیزی شده اند را نمایش می دهد. رنگ های اسید استین دارای زیبایی و جلوه طبیعی بسیار زیادی هستند. این رنگ ها مخصوص رنگ آمیزی سطوح سیمانی و بتنی بوده و به صورت جذبی و واکنشی عمل می کنند و به همین خاطر به هیچ وجه مانند سایر رنگ ها و پوشش ها پوسته، پوسته نشده و از سطح جدا نمی شوند. همچنین رنگ های اسید استین به دلیل اینکه دارای ساختار معدنی هستند پایداری و داوام بسیار بالایی در مقابل عوامل جوی خصوصا تابش نور خورشید دارند. شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان تنها تولید کننده این نوع رنگ های مایع مخصوص سیمان و بتن در ایران است.

این شرکت رنگ های مایع اسید استین را که بصورت آب پایه هستند در 10 فام رنگی متفاوت تولید و به بازار عرضه می کند. جهت دیدن تنوع فام و انتخاب رنگ های اسید استین می توانید چارت رنگ های آنرا در همین وبسایت در قسمت محصولات مشاهده بفرمایید.

لازم به ذکر است سطوح سیمانی و بتنی رنگ آمیزی شده در تصاویر زیر توسط مجریان و پیمانکاران همکار شرکت کوپل شیمی سپاهان انجام شده است. در صورت درخواست اجرای این نوع پروژه ها و یا تامین رنگ های مختلف اسید استین جهت رنگ آمیزی سطوح سیمانی و بتنی خود با ما تماس بگیرید.

دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین