برخی از پروژه های ساختمانی که با محلول شوره زدا نما شویی شده اند و نانو آبگریز کننده سیلیکونی کوپسیل روی آنها اجرا شده است.

تصاویر زیر نماهای ساختمانی را که ابتدا به وسیله محلول شوره زدا تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان نما شویی شده اند. و سپس به وسیله نانو آبگریز کننده سیلیکوناتی کوپسیل ضد آب و اصطلاحا نانو شده اند را نمایش می دهد. محلول نانو آب گریز کننده سیلیکونی کوپسیل دارای مقاومت آب و هوایی و UV بسیار بالایی است. این محصول از نفوذ آب به داخل نمای ساختمان و ایجاد شوره بر روی نمای آن جلوگیری می کند. ضمن اینکه خاصیت تنفس پذیری سطح نیز از بین نمی رود. محلول شوره زدای تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان نیز دارای خاصیت شوره بری بالا و قیمت مناسب می باشد.

تصاویری که در زیر می بینید مربوط به پروژه هایی است که توسط مجریان و پیمانکاران همکار شرکت کوپل شیمی سپاهان با محصولات این شرکت انجام شده اند. نانو آب گریز کننده سیلیکونی تولیدی شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان با برند کوپسیل بصورت جذبی و پایه آب است. این محصول هیچگونه فیلم و لایه ای بر روی سطح ایجاد نکرده و باعث تغییر رنگ سطح نما های ساختمانی نمی شود. لازم به ذکر است که نانو آبگریز کننده سیلیکونی کوپسیل دارای گواهینامه نانو مقیاس از ستاد فناوری ریاست جمهوری می باشد.

در صورت درخواست راهنمایی و مشاوره در خصوص محلول های شوره زدا یا مواد نانو آبگریز ساختمان و همچنین اجرای نما شویی با مواد شوره بر و اجرای نانو آبگریز بر روی نماها و سطوح ساختمانی خود با ما تماس بگیرید.

دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین