معرفی شرکت کوپل شیمی سپاهان

شرکت کوپل شیمی سپاهان اولین و تخصصی ترین واحد تولید کننده انواع پوشش ها و ترکیبات سیلیکاتی و سیلیکونی در ایران

شرکت کوپل شیمی سپاهان در سال 1392 با هدف تولید مواد شیمیایی پایه سیلیکاتی و رفع خلا تولید داخلی این مواد در کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب برای اولین بار در کشور اقدام به تولید رزین های سیلیکاتی مورد مصرف در صنعت رنگ (در پوشش ­های دریایی، صنعتی و نفت وگاز)کرد. همچنین شرکت عامل های کوپل کننده سیلانی (مورد مصرف در صنایع چسب، پلیمر و آیروژل­ های سیلیکاتی) را نیز تولید نمود.

واحد تحقیق و توسعه این شرکت از سال 1394 نسبت به افزایش سبد محصولات خود اقدام کرد. و با تولید پرایمر های نفوذگر سیلیکاتی مورد مصرف در سطوح مختلف ساختمانی مانند نماها و کف، گستره فعالیت خود را به حوزه صنعت ساختمان نیز افزایش داد.

در این راستا شرکت کوپل شیمی سپاهان برای اولین بار در کشور اقدام به تولید پرایمر های سیلیکاتی نفوذگر نمود. این پرایمر ها که بر پایه لیتیوم سیلیکات هستند. ویژگی ها و خواص منحصر بفردی همچون آب بند کنندگی، حفاظت در برابر عوامل محیطی، مقاومت در برابر فشار منفی آب و جلوگیری از ایجاد شوره را برای انواع نماهای آجری، سنگی و گچی به ارمغان می آورند. همچنین باعث افزایش سختی ، درخشندگی و ضد غبار شدن کف های بتنی می شوند.

این شرکت در سال 1395 نیز سبد محصولات خود را گسترده تر کرد. و برای اولین بار در کشور اقدام به تولید مواد نانو آبگریز کننده سیلیکوناتی پایه آب و همچنین رنگ های مایع مخصوص سیمان و بتن (رنگ اسید استین) که بصورت جذبی و واکنشی عمل می کنند ، نمود.

نانو آب گریز کننده های سیلیکوناتی جهت آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی و بسیاری از پوشش های پلیمری استفاده می شوند.

رنگ های اسید استین نیز بصورت مایع و پایه آب هستند. این رنگ ها مخصوص رنگ آمیزی سیمان و بتن بوده و برای رنگ کردن انواع سطوح سیمانی و بتنی استفاده می شوند.

شرکت کوپل شیمی سپاهان در سال 1395 با ثبت 6 محصول دانش بنیان به عنوان یک شرکت دانش بنیان تولیدی نوع 1 در زمره شرکت های دانش بنیان زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

گواهینامه ها

دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین