دعوت به همکاری

دعوت به همکاری

 شرکت کوپل شیمی سپاهان در زمینه ارائه نمایندگی فروش ، آموزش ، مشاوره ، تامین مواد و متریال مصرفی پروژه ها و همچنین اجرای مشترک پروژه های گلیزینگ کف های بتنی از کلیه پیمانکاران و علاقه مندان دعوت به همکاری می نماید.

شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان اولین و تنها تولید کننده برخی از محصولات حوزه صنعت ساختمان در کشور می باشد.

این محصولات شامل:

1- سخت کننده ها و سیلرهای سیلیکاتی نفوذگر تک جزئی مایع که بر پایه لیتیوم سیلیکات هستند. 

2- رنگ های اسید استین بتن که بصورت واکنشی و جذبی عمل کرده و جلوه طبیعی و زیبایی به انواع سطوح سیمانی و بتنی می دهند.

3- نانو آبگریز کننده سیلیکونی که بصورت آب پایه بوده و جهت آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی خصوصا سطوح آجری ، سنگی و گچی استفاده می شود.

باتوجه به اینکه اجرای گلیزینگ کف های بتنی ( کف های بتنی براق ، نفوذناپذیر و مقاوم ) فقط به کمک سخت کننده های مایع پایه لیتیومی امکان پذیر هست. و رنگ های اسید استین نیز جهت رنگ آمیزی انواع سطوح سیمانی و بتنی و ایجاد سطوح سیمانی دکوراتیو استفاده می شوند. شرکت کوپل شیمی سپاهان کارگاه های آموزشی بصورت تئوری و عملی مربوطه به نحوه اجرای گلیزینگ کف های بتنی و همچنین نحوه رنگ آمیزی سطوح با رنگ های اسید استین را با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی برگزار می کند.

لذا از کلیه پیمانکاران و علاقمندانی که در زمینه های کف سازی بتنی ، اجرای سطوح بتنی دکوراتیو مانند بتن استمپی ، ساخت آبنما های سیمانی و ساخت و تولید سایر قطعات و مصنوعات سیمانی و بتنی فعالیت می کنند. و همچنین کلیه کسانی که در زمینه کفسابی بتن فعالیت می کنند. دعوت به همکاری بعمل می آورد.

خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین